استاندار اردبیل گفت: تا به امروز 300 میلیارد تومان برای راه‌آهن اردبیل هزینه شده که برای تکمیل آن اعتباری در حدود 200 میلیون یورو دیگر نیز مورد نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: منطقه آزاد تجاری استان اردبیل، منطقه ویژه اقتصادی نمین، مهار آب‌های مرزی شمال و نیز سرمایه‌گذاری در حوزه معادن استان اردبیل از جمله 4 پروژه بسیار مهم برای توسعه استان اردبیل بوده که تمامی این پروژه‌ها در دست اجرا است که قطعا با تکمیل آن‌ها پیشرفت و توسعه مناسبی برای استان اردبیل شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به پروژه راه‌آهن اردبیل بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل وی اعلام کرد که اعتبار مورد نیاز برای پروژه راه‌آهن اردبیل باید از محل فایننس تأمین شود که بنده با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنم و در جلسه‌ای که اخیرا با معاون اول رئیس جمهور داشتم به اهمیت این پروژه برای مردم استان اردبیل اشاره کردم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مسیر جدید برای راه‌آهن اردبیل توسط مشاور طرح تأیید نشده است، گفت: تا به امروز حدود 300 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده ولی برای تکمیل آن در حدود 200 میلیون یورو دیگر نیز مورد نیاز است که قطعا از محل اعتبارات دولتی این مبلغ تأمین نمی‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.