مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال به همت بیسج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) 57 پروژه زودبازده در مناطق محروم به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عظیم سرداری در همایش شکوه هجرت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: امسال در طرح اردوی جهادی استان اردبیل 5 هزار و 700 نفر شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در تابستان امسال 186 گروه از استان اردبیل به اردوهای جهادی اعزام شدند، بیان کرد: از این تعداد 89 گروه مربوط به بسیج محلات، 59 گروه مربوط به قشر دانشجو و بقیه را نیز دانش‌آموزان و طلاب تشکیل می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: امسال به همت دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب و اقشار مختلف شرکت کننده در اردوهای جهادی بسیج 57 پروژه زودبازده در مناطق محروم به بهره‌برداری رسیده است که این امر نقش به‌سزایی در اشتغالزایی داشته است.

سرداری در ادامه افزود: در طرح اردوی جهادی 63 تیم پزشکی برای خدمات‌رسانی درمانی و بهداشتی رایگان به مناطق محروم اعزام شدند که این امر با استقبال اهالی مناطق محروم استان مواجه شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.