ایمان صادقی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در فاصله چند ساعت مانده به آغاز بازی تیمش بخشیده شده که باشگاه پرسپولیس هنوز ابلاغیه‌ای دریافت نکرده است.

بخشش محرومیت صادقی سر بزنگاه/ طاهری پیگیر درمان گودرزی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کمیته داوران بعد از یک هفته جواب استعلام کمیته انضباطی نسبت به بخشش محرومیت ایمان صادقی را داد و این کمیته پس از بررسی تصاویر بازی ذوب‌آهن – پرسپولیس به این نتیجه رسیده که اخراج دروازه‌بان پرسپولیس اشتباه بوده است.

اسماعیل حسن زاده ، رئیس کمیته انضباطی درباره این مطلب گفت: ما هنوز برای اعلام نهایی این رای تشکیل جلسه ندادیم اما طبق بند 3 آئین نامه انضباطی در صورتی که کمیته داوران به اشتباه محرز داور پی ببرد ما اجازه پاک کردن کارت قرمز بازیکن را داریم. به هرحال تا ساعت دیگر به صورت رسمی نتیجه رای را اعلام می‌کنیم.

پرسپولیسی‌ها خیلی دیر متوجه این موضوع شدند براین اساس برانکو در لیست 19نفره ایمان صادقی را قرار نداد و مرتضی قدیمی پور را به عنوان دروازه‌بان دوم تیمش انتخاب کرد.

** بنگستون غایب دیدار با استقلال اهواز

جری بنگستون مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس به علت اینکه دیر به تیم ملحق شد در ترکیب 18 نفره اصلی قرارنگرفت.
بنگ‌ستون بهت همراهی تیم ملی کشورش سفری طولانی برای بازگشت به ایران داشت. براین اساس برانکو ریسک نکرد و وی برای بازی با استقلال اهواز انتخاب نکرد.
باتوجه به اینکه بنگ‌ستون مصدومیت جزئی دارد، وی این فرصت را دارد که امروز در کنار استراحت فیزیوتراپی هم کند.

** خواسته برانکو از سرخپوشان

برانکو از بازیکنانش خواسته از ابتدای بازی امروز جشنواره گل به راه بیاندازند. سرمربی پرسپولیس بعد از صرف شام به بازیکنان گوشزد کرده که بدون توجه به جایگاه این تیم در جدول و حاشیه‌ها فقط برای برد این بازی به میدان بروند. همچنین برانکو به بازیکنان گفته اگر در 15 دقیقه اول بازی بتوانید به استقلال اهواز گل بزنید آن وقت می‌توانید گل‌های بیشتری به ثمر برسانید چرا که آبی‌ها برای جبران گل‌ها به جلو می‌آیند.
به هرحال باید دید بازیکنان پرسپولیس می‌توانند دستورهای برانکو را اجرا کنند یا نه!

** شوخی و خنده باقری با ملی‌پوشان

کریم باقری با شوخی و خنده به ملی‌پوشان پرسپولیس بیان کرد که شما 11 نفره 6گل به گوام زدید اما من به تنهایی 6گل به این تیم زدم.

** طاهری پیگیر درمان گودرزی 

طاهری پیگیر وضعیت جسمانی و درمان گودرزی وزیر ورزش و جوانان است. 
گودرزی به علت کمردرد در بیمارستان سینا بستری است و به احتمال زیاد بعداز ظهر امروز هم از بیمارستان مرخص می‌شود.
به هرحال طاهری هم برای عیادت وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان رفته است تا جویای حال گودرزی شود.

** همراهی پیشکسوتان با تیم پرسپولیس 

باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است که چند پیشکسوت را همراه تیم به بازی‌های خارج از خانه بفرستد تا روحیه بازیکنان بالا برود.

** ناراحتی ملی‌پوشان از بازیکنان پرسپولیس

ملی پوشان پرسپولیس نسبت به رفتار برخی بازیکنان تیم به علت مصاحبه‌هایشان ناراحت هستند. رضائیان بیان کرده که عدم حضورم در بازی جام حذفی به بازیکنان دیگر ارتباط ندارد و برانکو باید در این باره تصمیم بگیرد. همچنین ملی‌پوشان جلسه‌ای با برانکو داشتند تا سرمربی تیم از میزان آمادگی‌شان مطلع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار