معاون عمرانی استاندار کرمان از بهره برداری پل شهید بادپا تقاطع راه‌آهن – صدوقی تا خرداد سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،معاون عمرانی استاندار کرمان با بیان این که مغازه‌دارهای محدوده‌ی میدان «آزادی» با اجرای پروژه، 20 درصد سود می‌برند گفت: از سوی دیگر شهرداری کرمان هم باید به تعهدات مالی خود عمل کند تا ساخت پروژه هم‌چنان با سرعت ادامه پیدا کند.


ابوالقاسم سیف‌الهی با اشاره به نارضایتی برخی کسبه‌ی میدان «آزادی» افزود: ما هم تلاش می‌کنیم تا این پروژه، با سرعت بیش‌تر و زودتر از برنامه‌ی زمان‌بندی به پایان برسد


وی با بیان این که نصب روزشمار معکوس برای نشان دادن زمان بندی پروژه‌ی میدان «آزادی»براساس تعهد پیمان‌کار است خاطرنشان کرد: طبق قانون، تنها کمکی که می‌شود به کسبه‌ی این محدوده کرد، در پرداخت عوارض شهرداری است که مقرر شده در این خصوص مساعدت شود.


وی افزود: ضمن این‌که در تقاطع «ابوذر» هم، تمام شمع‌ها اجرا شده و در حال اجرای سرشمع‌ها هستند. همچنین در تقاطع «ولی‌عصر» نیز 30 شمع باید اجرا شود که 18 شمع اجرا شده است.


سیف الهی با بیان این‌که کار در تقاطع «هوانیروز» در حال انجام است و تقاطع «امیرکبیر کشاورز» هم به‌زودی شروع می‌شود گفت: به دستور استاندار کرمان مقرر شد برای ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح «سمیه» طهماسب‌آباد، «امام‌جمعه» و «فیروزه» مجدد بررسی و مطالعات کامل و پس از آن تصمیم‌گیری شود.


وی با اشاره به تامین منابع مالی پروژه‌ها از طریق فروش زمین‌های شهرداری تاکید کرد: هزینه‌ی کل پروژه‌ها، 350 میلیارد تومان است که مقرر شده 50 درصد این مبلغ نقدی و 50 درصد از فروش زمین تامین شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


برچسب ها: پل ، راه آهن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.