استاندار کرمان با بیان این‌که در تلاش هستیم تا مترو را در برنامه‌ی ششم توسعه قرار دهیم گفت: تا زمان اجرای پروژه مترو، جمعیت کرمان به بالای یک میلیون نفر می رسد.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری علی‌رضا رزم‌حسینی در بازدید از پروژه‌های خاتم گفت: قرارگاه خاتم با حضور در کرمان، منطقه‌ی جنوب‌شرق کشور را پوشش خواهد داد.

وی افزود: مجموعه‌ی تخصصی و توانمند کارخانه‌ی قرارگاه خاتم در کرمان می‌تواند استان‌های هرمزگان، یزد، سیستان‌و ‌بلوچستان و حتی خراسان جنوبی را پوشش دهد و علاوه بر استان کرمان، پروژه‌های مختلف عمرانی را در این استان‌ها اجرا کند.

استاندار کرمان با اشاره به عقب‌افتادگی شهر کرمان خاطرنشان کرد: برای جبران عقب‌افتادگی‌های شهر کرمان، نیاز بود تا با توجه به وضعیت مالی، پروژه‌هایی در این شهر اجرا شود که تعدادی پروژه در دوران مهندس سیف‌الهی شهردار وقت کرمان تعریف شد.

رزم حسینی با بیان این که تعداد زیادی از شهروندان شریف کرمان ارزش کار را می‌دانند و هم‌راهی خواهند کرد تصریح کرد: نمی‌توانیم به خاطر مشکلاتی که برای تعداد اندکی از شهروندان ایجاد می‌شود، این پروژه‌ها را متوقف و 800 هزار نفر جمعیت کرمان را از این پروژه‌ها محروم کنیم.

وی از حضور ماهانه سردار اکبری، در کرمان برای بررسی پروژه‌ها و اجرای سریع آن‌ها خبر داد و افزود: از قرارگاه خاتم درخواست داریم علی‌رغم مشکلات مالی که وجود دارد، پروژه‌ها با کیفیت و سرعت اجرا شوند و ضمن فرصت دادن به شهرداری، برای تامین منابع مالی، پروژه‌ها طبق برنامه‌ی زمان‌بندی پیش بروند.

استاندار کرمان در خصوص ضرورت ساخت متروی کرمان گفت: براساس نظر کارشناسان، ساخت مترو در شهر کرمان توجیه دارد.
رزم‌حسینی با بیان این که مترو، بهترین روش حمل‌ونقل عمومی است افزود: از آن‌جاکه ساخت مترو زمان‌بر است، تا زمانی که این پروژه اجرا شود، جمعیت کرمان به بالای یک میلیون نفر خواهد رسید.

وی با بیان این‌که در تلاش هستیم تا متروی کرمان را در برنامه‌ی ششم توسعه بیاوریم خاطرنشان کرد: کارشناسان می‌توانند نقطه‌نظرات خود در خصوص مترو و سایر پروژه‌ها را با شهرداری کرمان و یا معاونت فنی عمرانی استانداری در میان بگذارند.
وی اظهار امیدواری کرد با کمک همه‌ی مدیران استان، رسانه‌ها و مردم بتوانیم یک گام کرمان را به جلو ببریم

انتهای پیام/گ

برچسب ها: مترو ، توسعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.