قضاوت پیاپی داوران جمهوری چک برای بار دوم در دیدار امروز ایران-عربستان سؤال برانگیز شد.

قضاوت پیاپی داوران چک برای ایران/ اتفاق یا دسیسه قطری‌ها؟به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داوران جمهوری چک گزینه دست به نقد خوبی برای قطری‌ها شدند تا برای دومین مرحله، پس از بازی ایران و قطر قضاوت دیدار امروز بین شاگردان عرفان و تیم عربستان به آنها برسد.

ژیری‌اوپاوا و پاول والک کوبل داوری جمهوری چک، تاکنون در 6 دوره قهرمانی جهان در رده‌های مختلف و لیگ برتر جمهوری چک و جام باشگاه‌های اروپا به قضاوت پرداخته‌اند.

هر دو آنها 37ساله‌اند علاوه بر لیگ حرفه‌ای جمهوری چک و جام باشگاه‌های اروپا در دو دیدار انتخابی برای جام جهانی فرانسه2017 را میان تیم‌های کرواسی اسلونی و لتونی - یونان بر عهده داشته‌اند.

اولین بار نظارت داود توکلی، رئیس کمیته داوران آسیا از این دو داور جمهوری چک به سال 2007 بحرین بازمی‌گردد که این کوبل در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، قضاوت دیدار تیم کشورمان را برابر آرژانتین به عهده داشتند.

از آن تیم نوجوانان، امروز محمد رضا رجبی(کاپیتان)، محسن باباصفری، الله کرم ‌استکی و میلاد مسائلی در دیدار مقابل عربستان حضور دارند.

این کوبل داوری 48 ساعت پیش از دیدار ایران و عربستان، قضاوت ملی پوشان کشورمان را برابر قطر چند ملیتی هم برعهده داشتند.

که در آن دیدار سوت این دو داور بیشتر به سود میزبان به صدا در می‌آمد و الان باید منتظر ماند و دید آیا انتخاب مجدد این کوبل داوری اتفاقی بوده یا شیطنت قطری ها؟

برای ناکامی ایران، تنها رقیب جدی میزبان در رسیدن به المپیک محسوب می‌شود پشت پرده این انتخاب نهفته است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار