رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، از سرمایه‌‎گذاری 50 هزار میلیارد تومانی برای اجرای 41 پروژه خبر داد.

نعمت‌اله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سرمایه‌گذاری خارجی در بخش های مختلف اقتصادی اظهار داشت: استان تهران ظرفیت مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذاری دارد به همین خاطر از سال گذشته تیم تخصصی پتانسیل های این بخش را شناسایی کرده به طوری که تاکنون هزار و 34 پروژه در بخش سرمایه‌گذاری معرفی شده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا تاکنون رایزنی با 130 کشور خارجی صورت گرفته  و از بین آنها 78 کشور خارجی اعلام آمادگی کردند و از مجموع انها 24 کشور انتخاب شدند.

ترکی از سرمایه‌‎گذاری 50 هزار میلیارد تومانی برای اجرای 41 پروژه خبر داد و گفت: همچنین 13 میلیارد دلار اعتبار برای پیشبرد اهداف توسعه طرح ها در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران افزود: این 41 طرح در بخش های حمل ونقل، تصفیه‌خانه، بهداشت و درمان، گردشگری و هتلداری، کشاورزی و صنایع های‌تک اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین بخش IT و پروژه‌های فناوری اطلاعات در استان تهران ظرفیت های بالقوه‌ای دارد که باید به این موضوع پرداخته شود.

ترکی تاکید کرد: سال آینده اقتصاد کشور دچار تحول عظیمی خواهد شد امیدوارم که مسئولان در اسرع وقت با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی از این فرصت بدست آمده استفاده بهینه را داشته باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار