کتابخانه و سالن ورزشی فرهنگسرای شهید رجایی در محله راه آهن قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: پنج سال آینده شاهد افتتاح پروژه های فرهنگی بیشتری در قزوین خواهیم بود.

وزیری نژاد اظهار کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین علاوه بر برگزاری کلاس های اوقات فراغت و اجرای برنامه هایی نظیر همایش و تجلیل ها، بسترهای  لازم را برای برگزاری کلاس های ورزشی و فرهنگی در مناطق مختلف شهر فر اهم کرده است.

وزیری نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: فرهنگسرای شهید رجایی قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در سال ۹۱ توسط شهرداری قزوین خریداری شد و چهار میلیارد ریال نیز جهت تعمیر و تغییر کاربری آن هزینه شده است.

وی تصریح کرد: فرهنگسرای شهید رجایی قزوین دارای طبقه است که در طبقه منهای یک آن سالن ورزشی آن با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده که در این سالن ۳۵ دستگاه ورزشی هوازی و بی هوازی با اعتبار ی بالغ بر ۹۰ میلیون تومان آماده ارائه خدمت به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: طبقه همکف فرهنگسرای شهید رجایی شامل بزرگترین و بی نظیرین فروشگاه عرضه پوشاک اسلامی، طبقه اول نیز شامل هفت کلاس آموزشی جهت برگزاری کلاس های آموزشی در ۱۱۰ رشته متنوع آموزشی، فرهنگی، هنری است و کتابخانه این فرهنگسرا نیز در طبقه سوم قرار دارد.

وزیری نژاد افزود: اداره مجموعه فرهنگسرای شهید رجایی در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و تاکید مقام معظم رهبری جهت واگذاری امور به مردم واگذار شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.