مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از پوشش 92 درصدی فرستنده های دیجیتال در استان مرکزی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان مرکزی که برای در شرکت درهمایش شهرداران و روئسای شوراهای اسلامی استان مرکزی  به زرندیه  رفته بود در دیدار با امام جمعه این شهرستان  از پوشش 92 درصدی فرستنده های دیجیتال استان مرکزی خبر داد و گفت : با جذب اعتبارات لازم می توانیم پوشش 100 درصدی استان را در بحث دیجیتال فراهم کنیم .

قربانی جم افزود :سری جدید برنامه چهار سوق همدلی از 23 آذر امسال با محوریت بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی با معرفی کارآفرینان برتر و شعار سال، روی آنتن شبکه آفتاب خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: در اولین قسمت از این برنامه 33 خبرنگار انتخاب شده برای 33 شهر استان مرکزی معرفی خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی در ادامه  با  اشاره به هجمه گسترده رسانه های غربی  علیه نظام اسلامی و کشور افزود :صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با هجمه های فرهنگی و سیاسی استکبار جهانی موفق عمل کرده است .

حجت السلام علم الهدی امام جمعه زرندیه نیزدر این دیدار با تقدیر از فعالیت های خوب صدا و سیما استان مرکزی گفت : تحول خوبی چه در بحث مسائل دینی و مذهبی و چه در حیطه برنامه سازی انجام شده است .

وی در ادامه با تشکر از تلاش همه مسوولان برای برگزار ی باشکوه عزاداری های محرم به نقش و جایگاه ویژه صدا و سیمای استان در انعکاس عزاداری ها اشاره کرد و افزود: تلاش شبانه روزی، خستگی ناپذیر و بی وقفه همکاران صدا و سیما در انعکاس عزاداری های محرم شایسته تقدیر است.

خطیب جمعه زرندیه با تاکید بر جایگاه ویژه صدا و سیمای استان مرکزی در ارائه تصویر مطلوب و شایسته ظرفیت های متنوع استان و شهرستان ها گفت: تلاش متولیان جبهه فرهنگی در ارائه جلوه زیبا، مذهبی و تاریخی از مردم و موضوعات مختلف این استان در کنار برنامه سازی های صدا و سیما که مخاطبان میلیونی دارد نقشی مکمل محسوب می شود که جای تقدیر و تشکردارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اراک ، صدا ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.