جلسه ستاد عتبات عالیات ویژه مراسم اربعین با حضور استاندار یزد،برگزارشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان یزد: سید محمد میرمحمدی استاندار یزد گفت: حماسه اربعین حسینی نگاه جهانیان رابه ایران معطوف می کندو زوار ایرانی و به‌ویژه یزدی در حماسه اربعین امسال حضور چشمگیری دارند که با بروز ویژگی‌های فرهنگی کشورمان توسط آنان، نگاه جهانیان به جمهوری اسلامی ایران خیره می‌ شود.

میرمحمدی تأمین امکانات رفاهی زوار ایرانی و به‌ویژه زوار یزدی را در ایام اربعین حسینی ضروری دانست و تأکید کرد: اینکه پس از اربعین حسینی موکب‌های یزدی به ارائه خدمات خود ادامه دهند امری مطلوب است و از حجم خروج یک‌باره کاروان‌ها از مرز و ترافیک بیش‌ازحد جلوگیری می‌کند.

استاندار یزد نقش صداوسیما و رسانه‌های گروهی را در هرچه بهتر برگزار شدن این حماسه جهانی مهم عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در زمینه تعامل و همکاری، نظم و آموزش‌های پزشکی و درمانی قبل از چنین سفرهایی، ازجمله نکاتی است که صداوسیما می‌تواند با ساخت و پخش برنامه‌های کیفی مؤثر واقع شود.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان نیز در این جلسه با توجه به فصل سرما و امکان ابتلای زائرین به بیماری، از زوار کربلای معلی خواست تا نسبت به تزریق واکسن آنفولانزا و تب مننژیت اقدام کنند. 

پارسائیان تأکید کرد: هلال‌احمر استان يزد آمادگي دارد در كليه شهرستان‌ها تزريق واكسن آنفولانزا و مننژیت راانجام دهد .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.