عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مکان یابی برای ساخت موزه اسباب بازی، رصدخانه و بوستان ترافیک در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حسین صلح جو بیان کرد: اقدامات تملک زمین و احداث فرهنگسرای شهید بابایی در خیابان سعدی انجام شده و همچنین به منظور تأمین فضای پارکینگ محله عبید زاکان و موزه مردم شناسی قجر تلاش ها برای تملک قطعه زمینی در خیابان عبیدزاکان و احداث پارکینگ ادامه دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال با ارسال لایحه ای از سوی شهردار به شورا که این موارد در آن گنجانده شده موضوع احداث پارکینگ عبیدزاکان را ضمن تصویب شورای اسلامی شهر به نتیجه برسانیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اعلام کرد: مکان یابی برای ساخت موزه اسباب بازی، رصدخانه و بوستان ترافیک در حال انجام است، در حال گذر از مشکلات مربوط به احداث فرهنگسرای امام خمینی (ره) هستیم، به طوری که با انعقاد تفاهم نامه با مجریان جدید، تا پایان سال تصمیمات لازم به منظور ادامه احداث پروژه اخذ می شود.

وی تصریح کرد: به زودی شاهد شروع به کار عملیات خانه های فرهنگ رز و سنجیده که کلنگ احداث آنها بر زمین خورده، هستیم و همچنین در منطقه کمتر توسعه یافته خیابان مجاهد، منزلی در کنار مسجد امام علی (ع) تملک شده است که واگذاری آن به منظور تبدیل به مرکز فرهنگی و دینی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.