فرمانده سپاه استان گفت: رسیدن به اقتصاد مقاومتی و خودکفاتیی نیازمند مطالبه گری از مسئولین است که این امر در بسیج اتفاق می افتد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سردار شاهرخی در همایش بسیج، خودکفایی و اقتصادمقاومتی که در سازمان تبلغات برگزار شد گفت: باید از سیاسی بازی دوری کرد که این اتفاق می تواند موجب شکوفایی اقتصادی شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در ادامه با پراهمیت خواندن نقش بسیجیان در عرصه های مختلف تصریح کرد: اقشار مختلف بسیج با حضور خود می توانند تاثیرگذار و موجب حل معضلات اقتصادی و اجتماعی شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج از سیاسی بازی همواره دوری کرده است اضافه کرد: برخی اوقات سیاسی بازی های که رخ می دهد موجب کندتر شدن پیشرفت کشور خواهد شد.

سردار شاهرخی عنوان کرد: ما در کشور سندهای بیست ساله، پنج ساله و سالانه داریم که برخی اوقات این نگاه های سیاسی این برنامه ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

در ادامه ی این همایش رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان هم گفت: باید با برنامه ریزی برای صنعت ساختمان سازی موجب بیرون آمدن این صنعت از رکود شویم.

علی فرخزاد افزود: در استان ما 75 تا 85 درصد رکود ساختمان سازی داریم که این درصد را باید با حل مشکل مدیریتی آن را کمتر کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به یک اقتصاد شکوفا، پویا و خودکفا باید بتوانیم به یک برنامه ریزی مناسب برسیم.

رييس اتاق بازرگاني،صنایع،معادن وکشاورزی قزوين هم در این همایش گفت: باید صادرات را قوی تر کنیم تا بتوانیم نیازه های مالی که برای برنامه ها داریم را رفع کنیم.

علیرضا کشاورزقاسمی خاطرنشان کرد: ما در بخش تولید مشکلی نداریم و می توانیم با بزاریابی مناسب کالاهای خود را صادرات کنیم.

در پایان این همایش از خانواده ی شهید رسول پورمراد از مدافعین حرم که تحصیلات خود را در رشته مهندسی کامپیوتر به اتمام رسانده بود تجلیل شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.