یازدهمین یادواره شهدای فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسئولان در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج؛ رشید قربانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان امروز در این همایش گفت: تشکل بسیجی دانش آموزی یک ظرفیت ارزشمند است با این ظرفیت ارزشمند می توان اهداف تربیتی به دانش آموزان انتقال داد.
 
وی با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بسیجی، افزود: در طول سال جاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بسیجی کردستان در سطح کشور موفق به کسب مقامهای برتری در حوزه های مختلف شده اند.
 
 
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در پیشبرد اهداف تربیتی دانش آموزان می توانند موثر باشند، اذعان کرد: بسیج دانش آموزی در راستای رسالت های آموزش و پرورش می تواند گام های موثری بردارند.
 
قربانی افزود: معلمان به عنوان بنیادترین کسانی که به ساخت فرهنگ می پردازند و فدارکارترین کسانی هستند که در راه تعلیم وتربیت دانش آموزان نهایت تلاش را انجام می دهند.
قربانی در پایان خاطرنشان کرد: معلمان و فرهنگیان طلایه‌داران پرچم تعلیم و تربیت هستند و با وجود تهدیدهای دشمنان دین اسلام اهمیت فعالیت‌های این قشرروز به روز افزایش می‌یابد.


پایان پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.