قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور گفت: تقویت تمامی تشکلهای دانش آموزی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی که صبح امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد؛ اظهار داشت: رابطه سازمان دانش آموزی با معاونت پرورشی، رابطه طولی است و نسبت آنها، نسبت جز به کل می باشد.

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی نهادی غیردولتی تحت نظارت وزارت اموزش و پرورش می باشد؛ تصریح کرد: کلیه تشکلهای دانش اموزی با مقصد و هدف مشترک اما روشهای متنوع زیر چتر معاونت پرورشی فعالیت می کنند.

روستایی ادامه داد: تقویت کلیه ی تشکلهای دانش آموزی مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد تا جایی که از نظر ایشان باید به جایی برسیم که برای کلیه دانش اموزان یک مدرسه یک مسئولت تعریف شود.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه ماموریت سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش اموزان است؛ اذعان داشت: امروز تشکلهای دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان در 35 هزار مدرسه کشور فعال است.

وی خاطر نشان ساخت: مدل کار سازمان دانش اموزی میدانی است و در این راستا امسال با همکاری سازمان محیط زیست کشور، دانش آموزان عضو تشکلهای دانش اموزی یک میلیون اصله درخت را غرس کردند.

گفتنی است در این مراسم «حسین عباس زاده» به عنوان رئیس جدید سازمان دانش آموزی استان معرفی و از زحمات «علی سیفی نیا» رئیس پیشین سازمان دانش آموزی استان تجلیل به عمل آمد


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.