بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دوست ندارم سربازان از تراکتور جدا شوند زیرا تفکرات مربی به هم می‌خورد و باعث نا هماهنگی می‌شود.

ایران پویان: جدا شدن ‌سربازها شالکه تیم را به هم می‌زند

محمد ایران پویان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: تیم‌ ما مقابل سیاه جامگان خوب بازی کرد و موقعیت های زیادی داشتیم و حیف شد 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

وی در ادامه افزود: ما در تمام نقاط زمین سرتر میدان بودیم و با هدف برد به میدان رفتیم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

ایران پویان به دلایل ضعف تراکتور پرداخت و تصریح کرد: دلایل متعددی می‌تواند تأثیر گذار باشد که عمده دلیل نداشتن تمرکز است البته باید گفت: کارشناسان بهتر می‌توانند به این پرسش پاسخ دهند.

‌بازیکن تیم فوتبال ‌تراکتورسازی به مقایسه تراکتورسازی  حال حاضر با اوایل فصل پرداخت و اضافه کرد: شما می‌دانید ما در این 7-6بازی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده‌ایم و هماهنگی ما نسبت به اول فصل تفاوت زیادی کرده است.

وی در خصوص جام حذفی نیز عنوان کرد: در جام حذفی راه آسانتری داریم اما دشواری‌های آن همچنان پابرجاست جام حذفی جام اشتباهات نیست و هر تیمی اشتباه کند وداع تلخی خواهد داشت. ما با تمرکز می‌توانیم هم در دو بازی جام حذفی موفق باشیم و هم با اقتدار به لیگ برگردیم.

ایران پویان در خصوص جدایی سربازان و تأثیر آن بر روند حرکتی رو به جلوتر تراکتورسازی گفت: جدایی بازیکنان سرباز تأثیر نامطلوبی می‌گذارد ما 12-11هفته با این بازیکنان کار کرده‌ایم به هماهنگی رسیده‌ایم و زمانی جدا می‌شوند پازل مربی تیم هم به هم می‌خوردو دوست ندارم بازیکنی از تیم جدا شود.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی اضافه کرد: من و تا آخر فصل با تراکتور قرارداد دارم و حضور در تراکتور سازی برایم افتخار است. امیدوارم که تراکتور به جایگاه واقعی خود در جدول برسد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار