بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: تیم ما بدون حضور برخی بازیکنان به مصاف سایپا می‌رود اما بازیکنان جایگزین برای صعود تراکتورسازی از جان مایه می‌گذارند.

با دستان خالی به مصاف سایپا می‌رویم

محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی سایپا در جام حذفی اظهار کرد: سایپا یکی از بهترین تیم‌ها است که کادر فنی خوبی دارد و همانند تیم ما برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آید.

وی در ادامه افزود: بازی سایپا بازی دشواری بوده که ما بازیکنان بطور حتم برای برد به میدان خواهیم رفت.

ایران پوریان گفت: این مرحله از جام حذفی شاید جزء دشوارترین مرحله بوده که اگر بتوانیم با برد سایپا را پشت سر بگذاریم می‌توانیم گامی رو به جلو برداریم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی ادامه داد: با تمرکز بالایی که بازیکنان تیم ما دارند برای برد به  مصاف سایپا می‌رویم.


وی در خصوص شرایط تیم تراکتور سازی اذعان کرد: شرایط تیم تراکتور سازی در حال حاضر خوب است و به لحاظ روحی در مطلوب ترین شرایط خود قرار دارد.

ایران پوریان عنوان کرد: تیم ما با چند بازیکن تاثیر گذار غایب به میدان مبارزه با سایپا  قدم بر می‌دارد که به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی‌توانند تیم را همراهی  کنند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد:‌ امیدوارم جایگزین این بازیکنان ضامن برد و سربلندی تراکتور سازی شوند و دل مردم را شاد سازند.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که تراکتورسازی در جام حذفی بتواند افتخار آفرینی کرده و به مرحله بعدی صعود و به کسب جام دست یابد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار