بیش از 300 ميليون كالاي قاچاق در استان چهارمحال و بختياري کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئيس پليس امنيت عمومي استان چهارمحال و بختياري گفت: با تلاش ماموران اداره نظارت بر اماكن اين استان بيش از 300 ميليون ريال كالاي قاچاق از چهار واحد صنفي متخلف در شهركرد و بروجن كشف شد.

سرهنگ پيام كاوياني افزود: ماموران اداره نظارت بر اماكن پليس امنيت عمومي استان در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با عرضه كنندگان كالاي قاچاق با هماهنگي مجمع امور صنفي 26 واحد صنفي را در شهركرد مورد بازديد قرار دادند که 7 هزار و 700 قلم انواع كالاي قاچاق شامل قرص و كپسول چاقي و لاغري و ترك اعتياد، شربت متادون و ... كشف و چهار واحد صنفي متخلف پلمپ شد.

وي اضافه كرد: در عمليات ديگري ماموران اداره نظارت بر اماكن شهرستان بروجن يك دستگاه خودرو زانتيا را حين تخليه بار قاچاق براي يك واحد صنفي توقيف و در بازرسي از آن 356 ثوب البسه زنانه خارجي كشف کردند.

كاوياني با اشاره به معرفي متهمين به مرجع قضايي ارزش كالاهاي مكشوفه را 320 ميليون ريال اعلام و به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق، از خريد و استفاده از كالاهاي قاچاق خوداري و موارد مشكوك را با ارسال پيامك يا تماس با فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.