فعال حقوق بشر آمریکایی و عضو سابق نیروی دریایی ارتش آمریکا تمدن غرب را برخواسته از دروغ و ناپایداری این تمدن ریاکارانه را از بدیهیات دانست و فقدان رهبری فرزانه را مشکل اصلی غرب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فعال آمریکایی حقوق بشر در همایش «رسالت بسیج و نخبگان در پیشگیری از نفوذ» گفت: تمدن غرب و آمریکا روی دروغ بنا شده و این دروغ نمی تواند ادامه یابد، و وقتی چیزی بنا شود که پایداری نداشته باشد هر چیزی روی آن قرار گیرد پایدار نخواهد بود.

کن اوکیف رهبر جمهوری اسلامی ایران را سرشار از خردورزی و پاکی توصیف و تاکید کرد: رهبران غربی سرمایه داران بنگاه های بزرگ و فاسد هستند لذا فقدان رهبری فرزانه نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مشکل اصلی آمریکا و غرب است.

وی به زمانی که در نیروی دریایی آمریکا فعالیت داشت اشاره کرد و افزود: آمریکا از کودکی در اذهان شهروندان خود القاء می کند که قدرت برتر و قهرمان جهان است، ولی به تدریج همه به کذب بودن این جریان پی می برند.

عضو سابق نیروی دریایی آمریکا دولت آمریکا را منشأ ریاکاری خواند و تصریح کرد: آمریکا خود را سرزمین آزادی نام نهاده ولی رییس جمهور آن کشور را فقط دو میلیون نفر حمایت می کنند که این مصداق آزادی نیست.

اوکیف گفت: امروز یک چهارم زندانیان دنیا مربوط به آمریکا هستند و از آنجا که رسانه های دنیا در اختیار ایالات متحده است شکنجه های موجود در آمریکا منعکس نمی شود و نقش آمریکا درظهور و بروز گروه داعش نیز بیانگر ماهیت فاسد و ظالم دولت ایالات متحده است.

وی با اشاره به جنایات آمریکا در ایران و جهان گفت: در عصر کنونی جهان و غرب در آستانه تحول غیرقابل تصوری قرار گرفته است و باید هر کس مواظب و محافظ خانه خود باشد.

فعال حقوق بشر آمریکا صهیونیسم را دشمن مشترک شرق و غرب خواند و بر لزوم محو و نابود کردن آن تاکید کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.