فرماندار شهرستان گرمی گفت: به منظور پیگیری و تسریع در ایجاد منطقه آزاد کمیته راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری صنعتی شهرستان گرمی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میرعلی رحیمی‌زاد در جلسه تعیین و معرفی اعضای کمیته راه‌اندازی منطقه آزاد شهرستان گرمی اظهار داشت: به منظور پیگیری ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان و سهم شهرستان گرمی از منطقه آزاد تجاری و تسریع در تدوین برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان کمیته راه‌اندازی منطقه آزاد شهرستان گرمی تشکیل شد.

وی با برشمردن اعضای کمیته بیان کرد:‌ با احکام صادره جبرائیل فرزانه استاد دانشگاه، حسن ساعدی عضو شورای شهر گرمی، غلامحسین جهانبخش، ناصر معظمی کارشناس گمرک و تجارت و حسن ندایی بخشدار مرکزی به عنوان اعضای کمیته راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی و کارگروه برنامه‌ریزی شهرستان گرمی و شهرام محمدی کارشناس امور اقتصادی فرمانداری به عنوان دبیر این کمیته مشخص و معرفی شدند.

رحیمی زاد افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی در راستای توسعه شهرستان و رفع محرومیت‌ها با بهره‌گیری از نظرات متخصصان و صاحب نظران و به ویژه جلب و جذب سرمایه‌گذاران انتظار می‌رود شاهد تلاش همه‌جانبه در این زمینه باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.