رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف 17 کیلوگرم و 805 گرم انواع موادمخدر با دستگیری 6 سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سرهنگ ولی وندایی افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی در شهرستان تاکستان مبادرت به خرید و فروش موادمخدر می‌کند را از استان البرز خریداری و در شهرستان تاکستان به فروش می‌رساند،

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه موادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این ماموران در عملیات غافلگیرانه موفق شدند خودروی سوداگر مرگ را در محورهای منتهی به قزوین شناسایی و پس از بازرسی از این خودرو مقدار 5 کیلوگرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کنند.

وندایی اضافه کرد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان حین کنترل خوردوهای عبوری در آزادراه" قزوین-د زنجان" یک دستگاه اتوبوس را مورد بازرسی قرار داده و یک قاچاقچی موادمخدر را که از مسافران این اتوبوس بود را دستگیر و مقدار سه کیلو و 960 گرم حشیش از این قاچاقچی کشف کردند.

وی اضافه کرد: این ماموران در بررسی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در عوارضی شماره دو به یک نفر از مسارفان مشکوک و با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی و در بازرسی از ساک متهم موفق شدند سه کیلو و 975 گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی کشف مقدار 4 کیلو و 870 گرم تریاک در بازرسی از سه مسافر دو دستگاه اتوبوس در آزادراه"قزوین- زنجان" و دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر را از دیگر توفیقات پلیس در این استان برشمرد.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.