۲۸ هزار نظارت در طرحهای اشتغال مددجویان امداد قزوین انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۲۸ هزار و ۸۰ مورد نظارت در طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان از ابتدای سال ۹۳ تا پایان شش ماهه نخست امسال  انجام شده است.

هدایت صفری افزود: براساس بررسی های به عمل آمده میزان انحراف درطرحهای اشتغال زایی امداد بسیار پایین است که یکی از دلایل آن اجرای برنامه های نظارتی بصورت میدانی از طرح های اشتغال و خودکفائی است.

وی اضافه کرد: نظارت به منظور مراقبت بر اجرای امور اعم از کنترل و هدایت صحیح طرح های مجریان در حین، قبل و بعد از پرداخت تسهیلات اشتغال مورد توجه جدی مسوولان کمیته امداد است و در این مورد با دقت عمل می کنیم تا طرح ها به نتیجه برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: بر اساس بررسی های انجام شده کارآفرینی در مشاغل جدید طی فعالیت حداقل دو تا سه ساله به پایدارسازی طرح منجر می شود، از این رو نظارت بر اجرای طرح های اشتغال زایی در مدت چهار سال نخست امری ضروری است که در استان این امر را با جدیت پیگیری می کنیم.

وی گفت: بدین منظور در استان قزوین علاوه بر کارشناسان مسوول خودکفایی در شهرستان ها، با بهره گیری از۱۰ نفر از افراد تحصیل کرده و متخصص به تناسب فراوانی رشته های شغلی در هر شهرستان امر نظارت و پشتیبانی پیگیری می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اعلام کرد: در سال گذشته تعداد ۲۱ هزار و ۲۳۳ فقره نظارت در سامانه ثبت شد و در شش ماهه امسال شش هزار و ۸۴۷ فقره نظارت در سامانه ثبت شده که در مجموع نظارت ۲۸ هزار و ۸۰ فقره نظارت در طرح ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: نظارت ، اشتغال ، طرح ، مددجو ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.