مایکروسافت برای سوق دادن کاربران اندرویدی به سمت ویندوز فون چند روش ابتکاری را ابداع کرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این یک حقیقت است که ویندوز فون و در حال حاضر ویندوز ۱۰ تلفن همراه برنامه های زیادی را همانند ۲ رقبای خود، اندروید و iOS ندارد. با این حال این فکر که می‌توانید مشابه اپلیکیشن‌های ویندوزتان را در تلفن هوشمندتان در اختیار داشت باشید، می‌تواند ویندوز فون‌‌هایی نظیر لومیا ۹۵۰ با ویندوز ۱۰ را برای شما جذاب نماید.

از سویی دیگر این کمپانی با عرضه‌ی اپلیکیشنی تحت عنوان AppComparison، عزم خود را برای ترغیب کاربران اندرویدی جزم کرده است. این اپلیکیشن که در روز جمعه بر روی گوگل استور قرار داده شد، با شعاری جالب آمیخته بود. شعار آن "آیا قصد مهاجرت به ویندوز فون را دارید؟" بوده است. مایکروسافت عملاً با عرضه این اپلیکیشن تبلیغاتی و همچنین شعار خاص خودش، به طور مستقیم اعلام آمادگی جهت مقابله با اندروید را اعلام نموده است.

اندرویدی ها ویندوز فون را اینگونه تجربه کنند

پس از نصب، اپلیکیشن AppComparison دربین اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی اسمارت فون شما می‌پردازد.پس از بررسی اپلیکیشن‌هایی که برای ویندوز فون عرضه شده اند را برای شما لیست کرده و همچنین در صورت وجود نداشتن برای پلتفرم ویندوز فون، اپلیکیشن های پیشنهادی خودش را به کاربران ارائه می‌دهد.

اندرویدی ها ویندوز فون را اینگونه تجربه کنند

به عنوان مثال پس از بررسی مرورگر گوگل کروم این برنامه اعلام می‌دارد که " هرچند کروم خوب است اما Uc Browser نیز به همان اندازه خوب است" و با این روش می‌خواهد تا هرچه بیشتر سعی بر شناساندن ویندوز فون و اپلیکیشن‌هایش را برای کاربران اندرویدی به ارمغان آورد.

با تمام این وجود از نظرات کاربران گوگل استور می‌توان حدس زد که کار مایکروسافت در مسیر تبلیغ ویندوز فون فراتر از آن چیزی که فکرش را می‌کرد سخت خواهد بود چرا که مهمترین موضوع برای ترغیب یک کاربر، اپلیکیشن‌های موجود است که در این زمینه مایکروسافت راه طویلی را در پیش خواهد داشت.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار