مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه نتایج کلیه تلاشهای مسئولان آموزش و پرورش باید در مدارس متجلی شود؛ گفت: بازدید مستمر و هدفمند روسای آموزش و پرورش از مدارس ضروری است.

بازدید مستمر و هدفمند روسای آموزش و پرورش از مدارس ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه؛ فریدون سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق 24 گانه استان که در محل سالن اجلاس اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ اظهار داشت: باید حفظ کرامت معلمان، اخلاق مداری و گوش شنوا بودن به خواسته های معلمان و اولیاء دانش آموزان را به عنوان یک راهبرد اصلی پیگیری کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نتایج کلیه تلاشهای مسئولان آموزش و پرورش باید در مدارس متجلی شود؛ گفت: بازدید مستمر و هدفمند روسای آموزش و پرورش از مدارس ضروری است.

سیدمصطفوی با اشاره به اجرای مطلوب پروژه مهر 94 در استان تصریح کرد: استان آذربایجان غربی در اجرای این پروژه نمره 98.43 را کسب کرد که در رتبه سوم کشور قرار گرفت و مورد تقدیر وزیر محترم آموزش و پرورش قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اذعان داشت: همزمان با آغاز سالتحصیلی، در حوزه صدور به موقع احکام رتبه بندی معلمان نیز رتبه سه کشور را کسب کردیم.

وی با اشاره به اجرای مطلوب طرح المپیاد درون مدرسه ای در سال گذشته افزود: امسال نیز این طرح در کلیه مناطق استان آغاز شده است که امیدواریم با پیگیری مسئولان آموزش و پرورش در مناطق، با کیفیت و کمیت بهتر از سال گذشته اجرا شود.

سیدمصطفوی گفت: اقدامات صورت گرفته در جذب خیرین مدرسه ساز مطلوب است چراکه مشکل کمبود فضای آموزشی در استان تنها با مساعدت خیرین برطرف می شود.

وی ادامه داد: پاییز امسال طرح راهیان نور با همکاری سپاه شهدا استان به نحو مطلوبی اجرا شد و خوشبختانه هیچگونه مشکلی رخ نداد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در سال تحصیلی جاری طرح همسان سازی پوشش دانش آموزان و تهیه لباس فرم دانش اموزان بی بضاعت به نحو مطلوب اجرا شد.

گفتنی است دوری از سیاسی کاری با فرا رسیدن ایام انتخابات، قانون مداری، اهمیت دادن به ملاقات های مردمی، بازدید مستمر از مدارس، حضور در نماز جماعت دانش اموزان، ساماندهی آزمایشگاهها و کارگاههای مدارس از جمله توصیه های مدیرکل آموزش و پرورش استان به روسای آموزش و پرورش استان بود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.