سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل به سامانه پیامکی 101 پیوست .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمیده احدی در جلسه بررسی نیازمندی‌های زنان اردبیل اظهار داشت: زنان استان اردبیل می‌توانند مطالبات خود را از طریق سامانه پیامکی 101 با معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری مطرح کنند تا به این موارد رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: این سامانه بدون محدودیت زمانی از سوی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در سراسر کشور با هدف انعکاس انتظارات بانوان راه‌اندازی شده است که گزارش‌های جمع‌بندی پیامک‌ها در دوره‌های زمانی مشخص به معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و گاهی رئیس‌جمهوری ارائه می‌شود.

احدی گفت: زنان در عرصه‌های مختلف همواره حضور داشته‌اند بنابر این باید مطالبات آنان را تامین کرد و در این راه آگاهی از نیازهای قشر زنان می توان با  راه‌اندازی این سامانه از مطالبات و خواسته‌های آنها آگاهی داشت.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: به این سامانه می‌توان به عنوان نخستین پایگاه برای طرح مسائل زنان نگاه کرد و در آینده‌ای نزدیک می‌توان به عنوان سامانه‌ای به آن نگریست که قدرت اجرایی در مناطق بحران‌زا را داشته و بتواند با هدف حل مسئله ورود پیدا کند و با پیش‌بینی تمهیدات لازم به حل مسئله بپردازد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.