آمادگی صد درصدی نیروهای خدمات شهری برای برطرف کردن بحران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نیروهای خدمات شهری از آمادگی صد درصدی برای رفع بحران‌های احتمالی در زمان بارش برف و باران برخوردار هستند

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری تهران با بیان اینکه میزان نمک مصرفی نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: این یکی از اتفاقات بسیار خوبی بود که در حوزه مدیریت پسماند در مناطق آنالیز شد.

وی با بیان اینکه برای استفاده بهتر و کیفی‌تر از ماشین آلات تخصصی نیروهایی را برای فصل زمستان جذب کرده‌ایم، تصریح کرد: با کمک شورای اسلامی شهر تهران  و کمیته خدمات شهری می‌توانیم در خصوص هر چه بهتر عمل کردن در فصل زمستان گام برداریم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به پدیده ال نیو و لارینا افزود: برخی از مطالعات نشان می‌دهد که پدیده ال نیو در شهر تهران و دیگر استان‌های کشور اتفاق افتاده  به همین منظور ما آمادگی داریم با تمام انرژی و انگیزه کارهای خود را به درستی انجام دهیم.

عبدالهی با بیان اینکه با بارش برف و باران حجم اتومبیل‌ها در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند و خیابان‌ها لغزنده می‌شود، بیان کرد: ما در خصوص این امر با پلیس راهور تهران بزرگ هماهنگ هستیم و برخی از نیروهای ما حتی تلاش می‌کنند تا ترافیک شهر را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه در بحث آب‌گرفتگی امسال شش نقطه ترمیم شده است، یادآور شد: میزان آب‌گرفتگی نسبت به سال گذشته به حداقل میزان ممکن رسیده که نشان از وضعیت بهتر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: امسال با توجه به میزان بارش‌ها نهرها‌ و کانال‌های ما جواب‌گو بوده‌اند اما اگر در فصل زمستان کانال‌ها ‌و نهرها‌ جواب گو نباشند کانال‌های زیر زمینی را به یکدیگر متصل می‌کنیم.

عبدالهی با اشاره به حوادث احتمالی در خصوص بارش برف و باران در سطح شهر تصریح کرد: نیروهای ما در صحنه حضور دارند تا با از بین بردن موانع  از ورود حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 30 هزار پیام از 137 در خصوص برف روبی از شهروندان دریافت کرده‌ بودیم ، افزود:  امسال شهرداری تهران از امکانات شرکت حریم باند و شهربان و همچنین  سازمان آتش نشانی در زمان بارش برف و باران استفاده می‌کند و دراین خصوص قراردادها با نیروهای انسانی بسته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ما با پلیس راهور تهران بزرگ هیچ گونه جدایی و تفکیکی از یکدیگر نداریم ، بیان کرد: ماموریت‌های راهور در سطح شهر ماموریت‌های ماست و ما با یکدیگر در زمان بارش برف و باران هم افزایی داریم.

عبدالهی یادآور شد: جلسه ای با سردار ساجدی نیا در خصوص رفع سد معبر داشته‌ایم و در همین خصوص جلسه‌ای با سردار حسینی خواهیم داشت تا با این امر بتوانیم مشکلات به وجود آمده توسط سد معبرها را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث فرهنگ سازی نیاز است که حوزه پسماند و معاونت فرهنگی اجتماعی تلاش‌هایی را در این زمینه انجام دهند ، تصریح کرد: شهروندان در مواقع بارش برف و باران باید با شهرداری تهران همکاری کنند و تا  جایی که امکان دارد از وسایل عمومی برای تردد خود استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه به فصل زمستان نزدیک می‌شویم، گفت: نیروهای  ما در خصوص رفع مشکلات حاصل از بارش برف و باران به آماده باش صد درصد رسیده‌اند و از وضعیت مناسبی برخوردار هستند اما اشکالاتی نیز در خصوص برخی از رمپ و لوپ‌ها داریم که تجهیزات در آن‌ها به درستی جانمایی نشده است که این امر توسط نیروها برطرف می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار