برای هفدهمین بار مسولان ستاد انتخابات استان امروز درسالن جلسات استانداری گرد هم آمدند تا ضمن ارائه گزارشی از حوزه خودشان با آخرین دستور العمل های انتخابات اسفند 94 آشنا شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از قزوین؛ فریدون همتی استاندار قزوین  برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند را آبرو حیثیت دولت دانست و گفت: فراهم کردن بستر حضور گسترده مردم و اجرای قانونی انتخابات از وظایف ماست استاندار با بیان اینکه ما از هیچ یک از جریان سیاسی در استان حمایت نخواهیم کرد افزود نگاه بی طرفی مطلق در انتخابات برای همه ما از سوی رییس جمهور تاکید شده است.

وی افزود برای انتخاباتی سالم و پرشور باید رفتار همه دستگاه های حکومت بصورت  دقیق نظارت شود.

استاندار قزوین  تسلط  بر قانون را لازمه برگزاری انتخابات قانونی دانستو بر برگزاری دوره های  آموزشی قبل از  انتخابات  تاکید کرد.

فریدون همتی با اشاره به اینکه صندوق های سیار اخذ رای  همیشه بعنوان یکی از دغدغه های کاندید ها مطرح بوده سیاست دولت را در کم کردن شعب سیار و شرایط روان برای انتخاباتی پرش ور ، اطمینان بخش و سالم  اعلام کرد.

نماینده عالی دولت در استان رای مردم را حق الناس  دانست و تاکید کرد در تمام فرایند اینتخابات باید این موضوع را در سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

 رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار از مسولان ستاد انتخابات خواست برنامه های خود  را برای سه مرحله قبل از انتخابات ، حین انتخابات و بعد از انتخابات  تهیه و تکمیل کنند.

وی  به همه فرمانداران تعامل با هیات نظارت را تاکید کرد و گفت از کار های که شائبه ای در انتخابات ایجادمی کند پرهیز کنند.

 قانون گرایی از دیگر محور های صحبت های رییس ستاد انتخابات استان بود که رحیمی آنرا به همه توصیه کرد.

فرمانداران هم با ارائه گزارشی از آخرین کار های صورت گرفته برای یک انتخابات سالم ، قانونمند و پرشور وضعیت حوز های انتخاباتی خود را تشریح کردند.

 انتخابات اسفند 94 مجلس شورای اسلامی در سه حوزه اصلی و 16 حوزه فرعی  استان  برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود 920 هزار نفر واجد شرایط حضور در انتخابات باشند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ستاد ، انتخابات ، گرد ، اعضا ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.