تبریز؛

برگزاری جشنواره «نماز، شعر و خاطره» در آذربایجان شرقی

جشنواره «نماز، شعر و خاطره‎نویسی» در قالب شعر نو و سنتی به زبان ترکی آذربایجانی و فارسی همراه با بخش ویژه موضوعات در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به همت ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با همکاری نهادهای فرهنگی استان، جشنواره «نماز، شعر و خاطره نویسی» در قالب شعر نو و سنتی به زبان آذری و فارسی در این استان برگزار می‌شود.

این موضوعات شامل: نماز و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، نماز و تربیت اجتماعی، نماز و تأثیر آن در تهذیب اخلاق و بخش دیگر خاطره‌ نویسی نماز خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت درجشنواره آثار خود را به آدرس دبیرخانه و یا به پست الکترونیکی azsh.namaz@yahoo.com ارسال کنند. آثار منتخب و قابل نشر در مجموعه ای نفیس منتشر خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار بیستم آذر ماه سال ۱۳۹۴ و زمان برگزاری جشنواره نیز دهم دی ماه سالجاری است.

شرکت درجشنواره برای عموم شاعران و ادیبان استان آذربایجان شرقی آزاد است. اشعار در دو گروه سنی زیر ۲۰ سال و بالای ۱۰ سال داوری میشوند که به ۱۰ درصد از برگزیدگان هدایایی اهدا می شود.

آدرس دبیرخانه نیز به قرار زیر است: آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان امام خمینی(ره)، روبه  ‏روی خیابان فردوسی، مصلای بزرگ حضرت امام(ره)، ضلع شرقی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی. علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۵۵۷۱۷۷۵ تماس حاصل کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.