مشاور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی،باید در کشور‌های اسلامی آیینی با عنوان گرامیداشت حادثه منا برگزار شود، گفت: کشور‌های اسلامی باید مانع فراموش شدن حادثه منا شوند.

به گزارش کشور‌های اسلامی نباید حادثه منا را فراموش کنندگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجبعلی زمانی، در یادواره جانباختگان فاجعه منا، با اشاره به حادثه دلخراش منا در مکه، اظهار داشت: جانباختگان حادثه منا از مظلومان حج بودند که باید دولت سعودی در برابر ملت‌های مسلمان جهان پاسخگو باشد.
 
وی با اشاره به اینکه هفت هزار و 470 نفر بر اثر سوءمدیریت عربستان در حادثه منا کشته شده‌اند، اظهارداشت: توجیه مسئولان رژیم سعودی در خصوص حادثه منا غیر اخلاقی بوده و باید حقیقت این حادثه توسط کمیته حقیقت یاب حادثه منا بر مردم مسلمان جهان اعلام شود.
 
مشاور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، در ادامه با اشاره به اینکه باید در کشور‌های اسلامی آیینی با عنوان گرامیداشت حادثه منا برگزار شود، اظهار داشت: کشور‌های اسلامی باید مانع فراموش شدن حادثه منا شوند. عمل نکردن به تعهدات، توسط دولت آل سعود نشان از سوء مدیریت و بی‌تدبیری این رژیم بوده و باید مدیریت حج به یکی از کشورهای اسلامی واگذار شود.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.