جانشين فرماندهی انتظامی استان از اعزام هفت تيم از پليس راهور به منظور خدمت رسانی به زائران اربعين حسينی(ع) در مرز مهران، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفری با تاكید بر اینكه خدمت رسانی و تامین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) از جمله وظایف پلیس است، گفت: همه دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان و امدادی باید تلاش کنند که بهترین خدمات به زائران ابا عبدا... الحسین(ع) ارائه شود.

وی از اعزام هفت تیم از پلیس راهور زنجان به مرز مهران برای کمک‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این تیم ها تا زمانی که آخرین زائر از خاک عراق وارد کشور شوند به خدمت‌رسانی خود ادامه می دهند.

جعفری با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته شاهد افزایش سیستم‌های خدمات رسان‌ هستیم، گفت: از زائران درخواست می‌کنیم که عجله و شتاب نداشته باشند چرا که همه امکانات برای عبور و تردد آنها فراهم است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان همچنین به رانندگانی که در مرز در حال تردد هستند توصیه کرد با سرعت مطمئنه حركت کرده و ازسرعت غیرمجاز و ایجاد استرس و نگرانی برای دیگر رانندگان خودروها و زائران خودداری کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی به توصیه های پلیس توجه کافی داشته باشند، ابراز امیدواری کرد: باید این همایش بزرگ مردمی در سایه امنیت موجود با آرامش برگزار شود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اعزام ، مهران ، اربعین ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.