معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط برای سرمایه گذاری در هفت حوزه اقتصادی این استان شامل کشاورزی، نفت، گاز، صنایع، معادن، خدمات و گردشگری مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج؛ مجید محنایی افزود: یکی از مهمترین سیاست ها، رویکردها و اولویت های کاری مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حمایت جدی از سرمایه گذاری است.

وی بیان کرد: حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری در تمام بخش های اقتصادی جزو برنامه های اصلی در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

محنایی اظهار کرد: اولویت های مهم سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده و تمام شرایط نیز برای ایجاد فرصت و جذب سرمایه گذار در این استان فراهم است.

وی عنوان کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به دنبال یافتن بخش یا بخش هایی در این استان بوده اند که نقش و اهمیت سرمایه گذاری در فرایند رشد و توسعه اقتصادی استان را چند برابر کند.

محنایی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پاسخ دادن به استعلام ها، صدور مجوزها و پیگیری خواسته های قانونی برای متقاضیان سرمایه گذاری در این استان مصمم و به روز است.

وی افزود: سفر یک هفته ای هیات 36 نفره اقتصادی و تجاری کهگیلویه و بویراحمد به استان اُمسک روسیه با هدف زمینه سازی توسعه و رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در این استان انجام شد. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.