فرماندار گچساران گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه و پیشرفت گچساران حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران فعال کنونی و جذب سرمایه‌گذاران جدید است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج صبح امروز نشست فرماندار گچساران و مدیرکل صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار گچساران در این نشست با بیان اینکه گچساران دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای برای پیشرفت و توسعه است، اظهار کرد: وجود منابع غنی نفت و گاز، وجود جاده‌های ترانزیتی و پرتردد در گچساران از این شهرستان منطقه‌ای خاص با پتانسیل‌های بالا ساخته که باید در راستای شکوفایی این توانمندی‌ها تلاش کرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه و پیشرفت گچساران حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران فعال کنونی و جذب سرمایه‌گذاران جدید است.

عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه حمایت از چرخه تولید و تولیدکنندگان لازم و ضروری است، گفت: حمایت از تولیدکنندگان امری مهم و حیاتی بوده و برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان نیز که باید در دستور کار قرار گیرد.

رحیمی پیگیری و ممارست در امور و بررسی مشکلات را گامی مهم در راستای برطرف کردن آن دانست و افزود: عنوان و پست‌های اجرای یکی از توفیقات خدادادیی بوده که باید از این فرصت برای انجام خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

وی افزود: تعامل با مردم و تلاش برای برطرف کردن مشکلات آنها سبب توسعه و پیشرفت شهر می‌شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: در حال حاضر واحدهای تولیدی گچساران پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند که می‌توان به کارخانه‌های پتروشیمی و روغن نباتی اشاره کرد.

رحیمی عنوان کرد: در حال حاضر شرکت‌های تولیدی در گچساران فعال بوده و این امر نشان‌دهنده همدلی و تعامل میان ادارات و مدیریتی جهادی در سطح شهرستان است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم حمایت از واحدهای صنعتی گچساران گفت: انتظار ما از صنعت، معدن و تجارت این است که با کارشناسی و تعامل با ادارات مربوطه در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی گام بردارد.

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.