شرکت هواوی گوشی جدید Mate 8 خود را رسما معرفی کرده که با توجه به پیکربندی سخت افزاری خود دستگاه قدرتمندی بحساب می اید.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای Kirin 950 SoC شرکت با پردازنده گرافیکی Mali T880MP4 GPU و نمایشگر 6 اینچی FHD IPS است.

تراشه کرین 950 هواوی دارای چهار هسته قدرتمند Cortex-A72 با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز است.

رونمایی از جدیدترین اسمارت فون هوآوی + تصاویر

همچنین در کنار تراشه هشت هسته ای از پردازنده جانبی i5 استفاده شده که بر اساس فرایند TSMC's 16 nm FinFET تولید شده و به طور اختصاصی برای اعمالی در نظر گرفته شده که گوشی در حالت استندبای انجام می‌ دهد.
جنس استفاده شده در این دستگاه همانند آلومینیوم بکار رفته در هواوفضا و شیشه منحنی 2.5D نیز پنل جلوی دستگاه را پوشانده است. دارای سنسور اثرانگشت در عقب دستگاه است. سنسور دوربین IMX298 16MP ساخت سونی در عقب دستگاه و دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی در پنل جلو تعبیه شده است.

رونمایی از جدیدترین اسمارت فون هوآوی + تصاویر

دارای باتری بزرگ 4000mAh بوده، و در سه نسخه 4GB/64GB ،3GB/32GB و 4GB/128GB به ترتیب به ارزش حدودی 480، 590 و 700 دلار در اپشن رنگ های طلایی، نقره ای، خاکستری، قهوه ای در دسترس خواهد بود.
در بخش نرم افزاری شامل رابط کاربری EMUI 4.0 مبتنی بر Android 6.0 Marshmallow بوده و شامل مشخصه هایی از جمله کنترل های صوتی، power-saving firewall ،defragmenter و eRecovery است.

رونمایی از جدیدترین اسمارت فون هوآوی + تصاویر

این گوشی در حال حاضر در چین قابل دسترس است و جزئیات در مورد دسترسی بین المللی دستگاه در ژانویه سال اینده در نمایشگاه CES بدست خواهد امد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
اتفاقا سنسوره جای خوبی هست وقتی گوشی رو گرفتی تو دستت می ت ونی با انگشت پشتی راحت بازش کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
خیلی باحاله سال آینده بیاد به احتمال 53 درصد 32 گیگ رو بخرم خیلی به دلم نشسته فقط سنسور اثر انگشتش خیلی بد جایی هست
آخرین اخبار