برای بیش از 30 هزار زائر مازندرانی و گلستانی به کربلا ویزا صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ و به نقل از روابط عمومی استانداري مازندران،معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران، در جلسه مديريت و ساماندهي زائرين اربعين حسيني (ع) گفت:پذيرايي از زائران مازندراني اربعين حسيني (ع) و عاشقان آل الله از ديروز در موكب كوت آغاز و تاكنون ويزای 30 هزار و 838 زائر مازندراني و گلستاني صادر شده است.

یونسی افزود: پذيرايي از زائران مازندراني اربعين حسيني (ع) و عاشقان آل الله از ديروز در موكب كوت آغاز و تاكنون ويزاي 30 هزار و 838 زائر مازندراني و گلستاني صادر شده است.

وی با اشاره به نزديك شدن اربعين شهداي كربلا، تصریح کرد:مازندران داراي 5 موكب اسكان و پذيرايي از زائرين اربعين حسيني در مسير نجف تا كربلا مي باشد.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران با اعلام اين كه تاكنون بالغ بر 57 ميليون تومان كمك هاي نقدي و امكانات فراوان ديگري از كالا و لوازم مورد نياز زائرين، اهدايي مردم و خيرين براي پشتيباني از اين همايش عظيم فرهنگي و مذهبي جمع آوري شده است، افزود: هم اينک روزانه از تعداد قابل توجهي از زائرين مازندراني در مسير سه راهي كوت پذيرايي به عمل مي آيد.

یونسی گفت:تاكنون ويزاي 30هزار و 838 زائر مازندراني و گلستاني صادر شده است كه از اين تعداد 23هزار و 862 زائر مازندراني و 6هزار و976 زائر،گلستاني هستند.

وي تصریح کرد: تاكنون 340 دستگاه ماشين از مازندران براي انتقال زائرين اربعين حسيني اعزام شده است كه اين رقم در حال افزايش است.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار با بيان اين كه تا اين لحظه، سفر زوار عزيز مازندرانيِ اربعين حسيني (ع) در امنيت كامل و دريافت خدمات لازم صورت گرفته است، گفت: همه امكانات و تمهيدات براي تداوم اين وضعيت انديشيده شده است و لازم است تا با استمرار جلسات در طول سال، در برطرف نمودن ضعف ها و تقويت نقاط قوت براي سال هاي آينده اهتمام شود.

يونسي تاكيد كرد: تمهيدات لازم براي ارايه خدمات مختلف به زوار محترم در بازگشت از اين سفر پربار و معنوي انديشيده شده و با جديت پيگيري مي شود.

معاون استاندار تصريح كرد:مردم و خيرين محترم مازندراني مي توانند كمك هاي نقدي خود را به شماره حساب 78/8224 نزد بانك سپه مركزي ساري، مخصوص جمع آوري نذورات براي اربعين حسيني (ع) واريز نمايند.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: ویزا ، زائر ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.