بي طرفي هيات نظارت و اجرايي در انتخابات موجب اعتماد و مشاركت مي شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،استاندار مازندران در ديدار با اعضاي هيأت نظارت انتخابات شوراي نگهبان در مازندران گفت:بي طرفي هيات نظارت و اجرايي در انتخابات موجب اعتماد و مشاركت مي شود.

دكتر ربيع فلاح تصريح کرد: وظيفه همه ما صيانت از راي مردم است و صندوق راي امانت و حق الناس است .

وي تاكيد کرد: هيئت هاي نظارت و اجرايي در كنار هم و با هم زمينه انتخابات باشكوه را فراهم نمايند .

مقام عالي دولت در استان ادامه داد: بايد براي برگزاري انتخابات سالم ، شفاف ، قانونمند و با حضور حداكثري مردم تلاش نمائيم و براي همه ما سلامت انتخابات يك اصل مهم و راهبردي است .

استاندار مازندران از برگزاري دوره هاي آموزشي براي مجريان انتخابات خبر داد و گفت:آشنايي مديران و مسئولان برگزاري انتخابات با قوانين و مقررات انتخابات ضريب سلامت و امنيت انتخابات را افزايش مي دهد.

وي تاكيد كرد:برگزاري انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مسئوليت و كار اصلي و مهم ما در سال جاري است .

در اين ديدار سيد جعفر حسيني نيا رئيس هيأت نظارت بر انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در استان مازندران نيز از همكاري استانداري مازندران و اعضاي ستاد اجرايي انتخابات مازندران تشكر نمود و گفت : تعامل هئيت نظارت با هئت اجرايي در مازندران بسيار مثبت است .

وي گفت: دغدغه اصلي ما انتخابات سالم و قانونمند است و تلاش مي كنيم با همكاري و تعامل بيشتر با اعضاي ستاد هاي اجرايي زمينه برگزاري يك انتخابات سالم را فراهم كنيم.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: هیات ، انتخابات ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.