رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنان کرمانشاه گفت: طی یک ماه اخیر موردی از پلمپ آرایشگاه ها در کرمانشاه نداشتیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فاطمه کندوله از وجود حدود هزار واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرمانشاه خبر داد و گفت: همه این تعداد دارای پروانه کسب هستند، حدود 100 آرایشگاه زنانه بدون مجوز هم داریم که اخذ مجوز برای آنها در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر فعالیت آرایشگاه‌های زنانه همواره انجام می‌شود، اظهار کرد: از فردا( 9 آذر) طرح ساماندهی آرایشگاه‌های زنانه با جدیت آغاز می‌شود.

به گفته این مسئول، این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و ... انجام می‌شود.

کندوله عنوان کرد: این طرح تا زمانی که همه آرایشگاه‌های زنانه ساماندهی شوند ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص مواردی که در این طرح مورد نظارت قرار می‌گیرد نیز یادآوری کرد: یکی از مهمترین موارد عدم استفاده ازمواد آرایشیقاچاق و غیربهداشتی است که باید همه موادی که در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای برچسب سلامت باشند.

رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خدمات زیبایی از جمله حاشور، کاشت ناخن، کاشت مژه، تتو و ... نیز در صورتی در آرایشگاه‌ها مجاز است که با گواهی آموزش فنی و حرفه‌ای باشد و فردی که کار را انجام می‌دهد دوره‌های لازم را گذرانده باشد.

کندوله انجام هرگونه خدمات متفرقه که در حیطه کاری پزشکان است ونه آرایشگاه از جمله تزریق بوتاکس، لیزر و ... را نیز ممنوع دانست و تاکید کرد: با افرادی که این تخلفات را انجام دهند برخورد قانونی خواهد شد.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.