بیش از 9 هزار گلستانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم سفر عتبات عالیات شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرحج و زیارت استان گلستان گفت: تاکنون حدود 13 هزار و 200 نفر از مردم استان گلستان برای اعزام به سفر عتبات عالیات در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون 9 هزار و 434 نفر با مراجعه به دفاتر زیارتی روادید خود را دریافت کرده‌ و اعزام شده اند.

رضا درگاهی افزود: ثبت نام در سامانه سماح برای اعزام به مراسم اربعین حسسینی تمدید شده و واگذ اری روادید نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی برای اعزام وجود ندارد، از متقاضیان این سفر معنوی خواست هر چه سریع‌تر با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای دریافت روادید به دفاتر مجاز مراجعه کنند.

درگاهی افزود: براساس اعلام مسئولان وزارت امور خارجه و حج و زیارت و اعلام کشور عراق به هیچ فردی بدون داشتن ویزا اجازه ورود به کشور عراق داده نمی‌شود و همه زائران برای شرکت در مراسم اربعین باید برای دریافت ویزا اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان گلستان ادامه داد: ثبت نام زائران در سامانه سماح سازمان حج و زیارت به آدرس http://samah.haj.ir هم‌چنان ادامه دارد و افرادی که در این سامانه ثبت نام می‌کنند،

می‌توانند با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی سراسر کشور که در این سامانه انتخاب می‌کنند، نسبت به ارائه مدارک برای صدور ویزا اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.