معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از اعزام 70 نفر از اعضای هیات امنای بقاع متبرکه استان اصفهان به مشهد مقدس خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در راستای ارتقای سطح دانش و معلومات اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه استان اصفهان، تعداد 70 نفر از آن‌ها را به دوره آموزشی در مجتمع فدک آل محمد(ص) مشهد مقدس اعزام می‌کند.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی از روز جمعه 13 آذرماه جاری به مدت سه روز برگزار می‌شود، ابراز کرد: ادارات اوقاف و امورخیریه استان‌های سمنان و البرز نیز تعدادی از اعضای هیئت امنای خود را به این دوره آموزشی اعزام می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان افزود: تدریس این دوره به عهده حجت الاسلام والمسمین شرفخانی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و حجت الاسلام و المسلمین شعبانی؛ مدیرکل اعزام مبلغین و امور روحانیون سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به همراه چند تن دیگر از اساتید برجسته کشور است.

امیری خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، شرح وظایف اعضای هیئت امنا بقاع متبرکه و همچنین چگونگی عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در راستای تبدیل بقاع متبرکه به پایگاه‌های فرهنگی تدریس می‌شود


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.