اولین همایش ملی اقتصاد صنعتی ایران، از سوی دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پناهی، رییس دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز، با اعلام این خبر آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات را 30 آذر  و مهلت ارسال اصل مقالات را30 دی ماه سال جاری بیان کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام در این همایش، نیز 10 بهمن خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در این همایش آخرین مرزهای نظری و کاربردی اقتصاد صنعتی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت، افزود: با توجه به اهمیت مطالعات اقتصادی و کاربردی مرتبط با بنگاه های صنعتی، این حوزه از اقتصاد در ایران نیازمند توجه بیشتری است تا بتواند، مسیر حرکت یک بنگاه صنعتی به سمت رشد و شکوفایی را تسهیل نماید، از این رو برگزاری چنین همایش هایی در کشور ضروری است.

پناهی با اشاره محورهای این همایش افزود: ساختار بازار، ادغام، تحقیق و توسعه، تبلیغات، اطلاعات، روش‌های قیمت گذاری، کیفیت و ضمانت، کارایی، روابط بین عناصر بازار، سیاست‌های عمومی توسعه رقابت و ضد انحصار، تنظیم مقررات یا مقررات گذاری، نظریه بازی‌ها، اقتصاد صنعتی و مدیریت استراتژیک، جایگاه اقتصاد صنعتی در اقتصاد مقاومتی واقتصاد صنعتی در دوران پسا تحریم از جمله محورهای اصلی این همایش است.

وی تصریح کرد: این همایش پنجم و ششم اسفندماه سالجاری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: دکتر محسن پورعبادالهان، دبیر همایش، دکتر فیروز فلاحی دبیر علمی و دکتر سکینه سجودی دبیر اجرایی این همایش هستند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند، به سایت همایش به نشانی  http://www.iotabrizu.ir/fa/  مراجعه نمایند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.