مشهد؛

سپاه پاسداران با راه اندازی شبکه فرهنگ یار قدرت معنوی کشور را تقویت می کند

معاون فرهنگی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی از راه اندازی شبکه فرهنگ یار با هدف تقویت قدرت معنوی کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار محبی در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات نهایی قران کریم ویژه بانوان شاغل در سپاه در مشهد گفت: معنویت از جمله مباحثی است که منشا قدرت اسلامی محسوب می شود.

وی به تشریح کامل سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کار کردهای مهم معنویت در حفظ وپیش برد اهداف انقلاب اسلامی اشاره نمود وافزود: اعتقاد،ایمان، باور داشتن به کمک الهی ،مجدوب معارف دینی شدن وانس ارتباط با خداوند ازجمله شاخه های درخت معنویت است که موجب بالندگی ملت مسلمان ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون بوده است.

وی به توصیف فرهنگ یاران پرداخت وتصریح کرد: باید فرهنگ یار فردی اگاه وتوانمند در عرصه های تخصص فرهنگی شامل سخنرانی ،نویسندگی،روایت گری، هنری، شاعری، قرانی ومداحی باشد.

سردار محبی خاطر نشان کرد : به زودی شبکه فرهنگ یار متشکل از جمعی منسجم ،منظم وهماهنگ از نخبگان وفعالان قرانی سپاه پاسداران در فرایندی مشخص ماموریت های مهم فرهنگی رابرای رسیدن به اهداف مورد نظر حضرت اقا در مقوله فرهنگ ومعنویت دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه سایت فرهنگ یار در حال راه اندازی است اظهار داشت: معنویت جزو بافت اصلی انقلاب اسلامی است و انقلاب ما پدیده عظیمی است که در دنیا به عنوان الگو برای انسان های ازاد اندیش مطرح شده است.

وی به فرمایش رهبر انقلاب که معنویت را پشتوانه اصلی همه مشکلات امروز کشور می دانند اشاره وگفت:

با ترویج معنویت در فضای جامعه می توان اقتصاد مقاومتی ورشد وبالندگی فرهنگی کشور را ارتقا داد ونقش های دشمنان را در عرصه جنگ نرم خنثی کرد.

سردار محبی گفت : تنها با تغییر سبک زندگی وبرگشت به سبک زندگی اسلامی ایرانی است که می توان تحریم های امریکا وتهدید های شیطان بزرگ را نادیده گرفت وخم به ابرو نیاورد.

وی به موضوع پسا برجام اشاره کردوافزود: اکنون مقوله پسا برجام تبدیل به دریچه ای برای نفوذ دشمن شده است که برخی از مسوولان کشور در فکر صاف کردن ان هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.