همانطور که میدانید، پوسته ی پیش فرض ویندوز ۱۰ با ظاهری روشن است که این ظاهر روشن، باعث جذابیت این نسخه از سیستم عامل ویندوز نیز شده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که میدانید، پوسته ی پیش‌فرض ویندوز ۱۰ با ظاهری روشن است که این ظاهر روشن، باعث جذابیت این نسخه از سیستم عامل ویندوز نیز شده است. اما نکته جالب این است که در ویندوز ۱۰ یک پوسته با ظاهر مشکی به صورت پنهان شده وجود دارد که با کمی ویرایش در رجیستری می توان آن را فعال نمود. برای مشاهده این ترفند، در ادامه با ما همراه باشید.

همانگونه که در ابتدای مطلب اشاره نمودیم، فعالسازی پوسته مشکی در ویندوز ۱۰ با استفاده از ویرایش در رجیستری ویندوز امکان پذیر است. شما با استفاده از ویرایش دستی در رجیستری و استفاده از هک رجیستری می توانید این پوسته پنهان را فعال کنید. در این مطلب قصد داریم فعالسازی پوسته مشکی را با استفاده از هک رجیستری که بسیار ساده است به شما آموزش دهیم.

پس از اینکه فایل فشرده را باز کردید، با دو فایل با فرمت .reg برخورد خواهید نمود.

برای فعال سازی تم مشکی فایل Make windows 10 use dark theme را اجرا کنید. سپس یک پنجره باز خواهد شدکه برای تایید بر روی yes کلیک کنید.
 
فعالسازی پوسته مشکی در ویندوز ۱۰
 
پس از انجام مراحل بالا خارج شوید و دوباره وارد شوید و یا سیستم خود را ریست کنید.
 
نکته: در صورتی که قصد داشتید به ظاهر پیش فرض ویندوز ۱۰ برگردید، دوباره به فایلی که دانلود نموده اید مراجعه کرده و این‌بار فایل Make windows 10 use light theme را اجرا کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
برچسب ها: ترفند ، آموزش ، ویندوز 10
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۲ دی ۱۳۹۴
لینک دانلود کو پس؟؟؟
آخرین اخبار