مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 92 هزار جلد سند مالکیت روستایی در سطح استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد سبحانی افزود: بیش از 88 هزار جلد از این اسناد برای ساکنان مناطق روستایی و 4 هزار جلد نیز برای ساکنان مناطق شهری زیر 25 هزار نفر صادر شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن اردبیل از این لحاظ رتبه ممتاز کشوری را دارد، افزود: بر اساس قانون مصوب مجلس صدور سند مالکیت برای واحدهای روستایی و شهری به همت بنیاد مسکن در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: در قانون برنامه ششم توسعه همین روند ادامه خواهد یافت تا ساکنان مناطق روستایی از مزایای اسناد مالکیت معتبر خود بتوانند به عنوان وثیقه و یا دیگر تعهدات قانونی استفاده کنند.

سبحانی ساخت خانه عالم روستایی را یکی دیگر از وظایف بنیاد مسکن اعلام کرد و ادامه داد: در شهرهای اردبیل، پارس‌‌آباد و مشگین‌شهر ساخت خانه عالم روستایی و ساختمان آتش‌نشانی و برخی دیگر از دستگاه‌های مشارکتی به مجری‌گری بنیاد مسکن در حال انجام است.

وی با اشاره به همکاری خوب بنیاد برکت در ساخت مساجد در مناطق محروم تصریح کرد: ساخت 9 باب مسجد در مناطق روستایی محروم و کمتر توسعه یافته با سرمایه‌گذاری 600 میلیون تومان با همکاری خیرین در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده و امیدواریم با مشارکت بنیاد مسکن این مساجد در مناطق محروم و دورافتاده به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، سند ، مالکیت ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.