اخذ سند مالکیت موقوفات شهرستان ساری با جدیت پیگیری می ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری گفت: اخذ سند مالکیت موقوفات در شهرستان ساری با جدیت پیگیری می شود و هم اکنون در مرحله تحدید حدود بسیاری از موقوفات با رقبه بالا هستیم.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: اخذ سند مالکیت موقوفات در شهرستان ساری با جدیت پیگیری می شود و هم اکنون در مرحله تحدید حدود بسیاری از موقوفات با رقبه بالا هستیم.

وی با بیان اینکه تحدید حدود تعدادی از موقوفات شهرستان ساری انجام شده اما سند مالکیت پایانی آن هنوز صادر نشده است، یادآور شد: بیشتر موقوفات شهرستان ساری مربوط به حضرت سیدالشهدا (ع) می‌شود که این مسئله مسئولیت اوقاف را سنگین کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری با بیان اینکه 160 موقوفه منفعتی این شهرستان فاقد سند مالکیت هستند، گفت: موقوفه حاج‌ محمدباقر تاجر با بیش از 4 هزار و 730 رقبه در مرکز استان مازندران بدون سند مالکیت است که در مرحله تحدید حدود قرار دارد.

حجت‌الاسلام حیدری اخذ سند مالکیت را گامی مهم در تثبیت مالکیت موقوفات دانست و افزود: تعامل و همکاری خوبی بین مجموعه اوقاف و اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور اسناد مالکیت موقوفات وجود دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ف

برچسب ها: ساری ، مالکیت ، اخذ ، سند ، پیگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.