سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: گسترش پتانسیل کسب رده های بالاتر از هشتمی را دارد.

آذرنیا: پتانسیل گسترش بالاتر رده هشتمی استحسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص بازی با سپاهان اصفهان اظهار کرد: سپاهان تیم بزرگی است و از قدمت ، تاریخ و تشکیلات منسجم برخوردار است. در طرف مقابل تیم ما با توجه به حضور سه باره در لیگ برتر ، در دوره‌های قبلی برای بقا به میدان رفت.

آذرنیا ادامه داد: امسال با توجه به حمایت‌های خوب مدیریت باشگاه برنامه داشتیم که تیم در میانه‌های جدول باقی بماند گرچه می دانیم پتانسیل این تیم فراتر از این رده از جدول است.

سرپرست گسترش فولاد بیان کرد: دراین راستا امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار گرفته که به این تیم جان تازه ای داده است. اکنون بازیکنان شخصیت یک تیم را پیدا کرده اند و دیروز روزخوب فوتبال تبریز بود.

وی به تشریح بازی مقابل سپاهان پرداخت ودراین باره عنوان کرد: بازیکنان گسترش نیمه نخست را طوفانی شروع کردند و در اوایل بازی به گل هم دست یافتند اما در نیمه دوم بازی متعادل بود و در ادامه نیز سپاهانی‌ها ما را تنگنا قرار داده بودند البته ما نیز موقعیت زیادی داشتیم که اگر تک به تک گودرزی را احمدی نمی گرفت چه بسا گل دوم را هم وارد دروازه می کردیم.

آذرنیا گفت: هدف مسئولان گسترش ماندن در رتبه هشتم جدول است اما پتانسیل رتبه‌های بالاتر دراین تیم دیده می شود تلاش می کنیم به رده‌های بهتر دست یابیم.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولادبا اشاره به داوری دیدار نیز افزود: جامع مالک خوب قضاوت کرد ما همیشه فوتبال استان را مدیون هوادارنمان هستیم و انتظار ما این است که هواداران تراکتور زمانی که این تیم بازی برگزار نمی کند یا در جای دیگر بازی دارد از تیم دوم شهر تبریز حمایت کنند و ما را تنها نگذارند.از هواداران فهیم تراکتورسازی تقدیر می‌کنیم و ما این برد را مدیون تشویقهای بی دریغ هواداران تراکتور می دانیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار