رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ایلام از ارائه نزدیک به ده هزار مورد خدمت اورژانس پیش بیمارستانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

خدمت رسانی اورژانس به زائرین در آستانه اربعین حسینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا صیدی با اشاره به آغاز اجرای طرح خدمت رسانی اورژانس به زائرین اربعین حسینی از ابتدای آذر ماه امسال در مرز مهران، تصریح کرد: از یکم آذرماه تا پایان روز هشتم آذرماه،  9 هزار و 936  مورد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به زائران ارائه شده است. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ایلام با بیان اینکه 7 هزار و 615  مورد از این خدمات سرپایی بوده است خاطرنشان کرد: 179 مورد از مراجعه‌کنندگان نیز به مراکز درمانی اعزام شده‌اند. 

وی با اشاره به آمادگی کامل تیم بهداشتی-درمانی وزارت بهداشت برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی بیان کرد: از آغاز اعزام زائران اربعین تا پایان روز یک‌شنبه 8 آذرماه،  344 مورد فراخوان آمبولانس در مرز مهران صورت گرفته است. 

صیدی در مورد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ویژه زائرین اربعین حسینی در مرز مهران گفت: در این مدت 66  مورد مأموریت تصادفی توسط تیم اورژانس مستقر در مرز مهران، انجام شده و علاوه بر این به 278 مورد مأموریت غیرتصادفی نیز خدمات رسانی شده است.

وی بیان کرد: تمام مسیرهای عبور و مرور زائرین در این استان، زیرپوشش خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی قرار دارد و آمبولانس‌هایی نیز در مناطق حساس جاده‌ای ایلام _ مهران مستقر هستند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.