طی هفته گذشته هزار و 204 بیمار ومصدوم از خدمات درمانی اورژانس 115 استان البرز بهرمند شدند.

بهره مندی بیش از هزار نفر از خدمات اورژانس البرز در هفته گذشتهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  کارشناسان این مرکز در هفته گذشته با انجام هزار و 158 ماموریت به هزار و 204 مصدوم و بیمار خدمات درمانی ارائه کردند که از این تعداد 605 نفر به صورت سرپایی درمان شده و  420  نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بر اساس این گزارش از این تعداد ماموریت، هزار و 72 مورد درون شهری و 186 مورد ماموریت برون شهری (جاده ای ) 6 مورد بین مراکز بوده است.

شایان ذکر است که درمدت زمان یاد شده چهارده  هزار و  299 تماس با این مرکز برقرار شده که منجربه انجام پنج هزار و 217 مورد مشاوره پزشکی و همچنین 40% درصد از تماس های انجام شده مربوط به مزاحمین تلفنی بوده است .

همچنین از کل ماموریتهای انجام شده 84% درصد مربوط به شهرستان کرج ،10% درصد مربوط به شهرستان ساوجبلاغ 5% درصد مربوط به شهرستان نظرآباد و 1 %درصد مربوط به شهرستان طالقان بوده است.

نخستین و مهمترین گام در برخورد با حادثه دیدگان سوانح مختلف، ضمن حفظ خونسردی، تماس با مرکز فوریت های پزشکی با شماره تلفن 115 و ارایه آدرس دقیق محل حادثه است لذا از شهروندان محترم درخواست داریم در تماس با مرکز اورژانس تمام اطلاعات مورد نیاز از جمله نام و آدرس دقیق محل حادثه را اعلام نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.