سرپرست تیم ملی هندبال گفت: برای خدمت به تیم ملی هندبال کشورم در کنار ملی‌پوشان می‌مانم.

سهمی: در کنار تیم ملی می‌مانم
اصغر سهمی سرپرست تیم ملی کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای خدمت به تیم ملی هندبال کشورم در کنار تیم ملی می‌مانم و از این پس تیم را همراهی می‌کنم.

وی در خصوص همراهی نکردن تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات و مسئولیتم در مسابقات و جشنواره بزرگ مشهد نتوانستیم تیم ملی را در مسابقات انتخابی همراهی کنم، با مشورت با رییس و مسئولین فدراسیون تصمیم بر این شد تا جایگزین انتخاب شود  که می‌آبادی دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست موقت تیم را همراهی کردند.

سهمی در ادامه خاطرنشان کرد: از این پس مثل قبل به عنوان سرپرست تیم‌های ملی در کنار ملی‌پوشان هستم. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده هندبال به عنوان دوست همراهی و کسی که بتواند به نسل جوان خدمت کند در کنار بازیکنان هندبال هستم.

سهمی درباره کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا نیز تصریح کرد: شاگردان عرفان کار بزرگی انجام دادند به تمامی بازیکنان،رییس، مسئولین، کادر فنی فدراسیون و خانواده هندبال تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: با توجه به امکانات،تمهیدات،مشکلات  مالی و دیگر مسائل، تیم ملی هندبال ایران کار بزرگ و قابل تحسین انجام داد.
در واقع تیم اول هندبال آسیا ایران است. ملی‌پوشان توانستند در مقابل تیم چند ملیتی قطر که توانست در مقابل فرانسوی‌ها نیز حرفی برای گفتن داشته باشد خوب عمل کرده و باعث افتخار جامعه هندبال کشور شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار