بازیکن تیم ملی هندبال ایران معتقد است ملی‌پوشان کشورمان در دیدارهای انتخابی المپیک 500 دلار دریافت کدرند و قرار است فدراسیون 300 دلار دیگر به حساب شاگردان عرفان واریز کند.

مجتبی حیدرپور درباره مبلغ پول توجیبی ملی‌‎پوشان هندبال در قطر به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: پیش از ورود کاروان تیم ملی هندبال به قطر، هریک از بازیکنان تیم ملی یک میلیون تومان از فدراسیون هندبال دریافت کردند. پس از بازی نخست برابر عمان که با پیروزی ما همراه بود، 200 دلار دیگر به بچه‌ها تعلق گرفت. همچنین پس از پیروزی مقابل عربستان و صعود به نیمه‌هایی رقابت‌های انتخابی المپیک، 

100 دلار دیگر به عنوان پاداش گرفتیم. 
حیدرپور با بیان اینکه ملی‌پوشان پس از شکست بحرین در نیمه‌نهایی و صعود به فینال 200 دلار دیگر دریافت کردند، افزود: قرار است فدراسیون 300 دلار دیگر در ادامه به حساب بچه‌ها واریز کند. نمی‌دانم چرا بعضی از بچه‌ها می‌گویند 200 دلار گرفتیم اما کل دریافتی ما مبالغی بود گفتم. شاید ملی‌پوشانی که این اعتقاد را دارند، منظورشان 300 دلاری است که در ادامه به ما تعلق خواهد گرفت. 

بازیکن منیزیم فردوس درباره لیگ برتر هندبال ایران، توضیح داد: فردا تمرین می‌کنیم و بازی هم داریم. ما دوست داشتیم دور برگشت در مرحله گروهی یکسره برگزار شود و وقفه‌ای در برگزاری منظم این رقابت‌ها ایجاد نشود اما اسماعیلاجیج، سرمربی تیم ملی با این موضوع مخالفت کرد. او معتقد است بازیکنان تیم ملی باید بیشتر کنار هم باشند. او هم مربی است و نظر حرفه‌ای خود را دارد. فشارهایی که به تیم وارد کرده است هم موثر بود و ما امسال آماده‌تر بودیم. به هرحال باید به عرفان مهلت دهیم تا بتواند برنامه‌هایش به خوبی اجرا کند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار