دومین نمایشگاه فن آوری اطلاعات، رسانه های دیجیتال و بازیهای رایانه ای استان خراسان رضوی نیمه اول دی ماه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون طرح و برنامه ریزی ارشاد استان در جلسه شورای برنامه ریزی نمایشگاه رسانه های دیجیتال از برگزاری دومین نمایشگاه فن آوری اطلاعات در مجتمع های طرح میدان شهدای مشهد خبرداد و گفت: سال گذشته همزمان با نمایشگاه کتاب اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار شد اما امسال با نظر سنجی ها و بررسیهای صورت گرفته مقرر شد این نمایشگاه مجزا از نمایشگاه کتاب برگزار شود.

محمد کاظم دبیری با اشاره به توانمندیهای استان در حوزه رسانه های دیجیتال اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف جریان سازی و ایجاد بستر مناسب جهت تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملّی و اسلامی‌ در حوزه رسانه‌های دیجیتال، بسترسازی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای فراوان موجود در استان و کشف استعدادهای جدید تولیدکنندگان و اصحاب رسانه های دیجیتال ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال برگزار می شود.

دبیری افزود: این نمایشگاه در ٨ بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه‌های برخط، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، بخش بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال، رسانه های همراه و هوشمند، بخش محصولات و نرم‌افزارهای رسانه‌ای، بخش سواد رسانه ای و فرهنگسازی در اینترنت، اپراتورها و خدمات ارزش افزوده، فروشگاههای اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ برگزار می شود.

وی نشست ها و همایش های علمی و آموزشی و رونمایی و تجلیل را از برنامه های جنبی این نمایشگاه دانست و اظهار داشت: دو موضوع ویژه این نمایشگاه، مشهد ٢٠١٧ پایتخت فرهنگ اسلامی و آموزه های رضوی در فضای دیجیتال می باشد.

وی مزیت این نمایشگاه را مشارکت بخش خصوصی دانست و گفت: برگزاری در مرکز شهر، بازدید صبح و عصر، حضور تعداد زیادی از مراکز رایانه ای و دیجیتال سایر استانهای کشور از ویژگی های مهم این نمایشگاه است.

دبیری از همکاری کردن اشخاص حقوقی و سازمان ها و نهادها در این نمایشگاه خبرداد و افزود: علاوه بر مراکز و موسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمانها و نهادهایی که در این حوزه فعالیت دارند و اشخاص حقوقی که تک محصولاتی در این حوزه دارند می توانند توانمندیهای خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.

معاون طرح و برنامه ریزی ارشاد خراسان رضوی افزود: کمیته ثبت نام نمایشگاه از تمامی فعالان این حوزه، دعوت نموده است تا از تاریخ ١٠ لغایت ٢٠ آذرماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه به نشانیhttp://mediadigital.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام نمایشگاه اقدام نمایید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.