مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مشهد به عنوان قطب مهمی در حوزه تولیدات انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای نام برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید سرابی در مراسم رونمایی از پوستر دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای استان خراسان رضوی در مشهد، گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای خراسان رضوی امسال از 3 بهمن ماه به مدت یک هفته در مجتمع امجد واقع در میدان شهدا برگزار خواهد شد که فرصت خوبی برای رقابت هنرمندان این رشته است.

وی با اشاره به توجه به نقش پراهميت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر و همچنين به منظور معرفی توان  توسعه و پتانسيل استان در زمينه اين صنعت، افزود: این نمایشگاه با موضوعاتی همچون آموزه های رضوی در فضای دیجیتال، مشهد 2017 و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی می تواند نقش مهمی در جهت دهی حرکتهای فعالان فضای مجازی باشد.

سرابی،  استان خراسان رضوی را در حوزه رسانه‌های دیجیتال سرآمد دانست و گفت: اگر آماری گرفته شود در این حوزه و بررسی شود قطعا مشخص خواهد شد که این استان در همه زمینه‌های رسانه‌های دیجیتال سرآمد و پیشتاز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بخش‌های ویژه نمایشگاه اظهار داشت: این که این بخش‌ها جهت دهی فکری و ارزشی به نمایشگاه بدهد اتفاق خوبی است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.