اگر از پاک شدن و از دست دادن پیامک هایتان می ترسید؛ می توانید با این روش آنها را روی جیمیل خود ذخیره کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهیه نسخه پشتیبان از پیامک‌های موجود بر روی گوشی‌های اندرویدی آن چنان ساده است که جای هیچ دلیلی را برای عدم تهیه نسخه پشتیبان از این پیامک‌ها و قراردادن آنها بر روی حساب جی‌میل شما و ایجاد امکانی برای جستجوی آسان از این طریق باقی نمی‌گذارد. 

احتمال از دست دادن پیامک‌ها برای همه وجود دارد. هر مسئله‌ای از خرید یک گوشی جدید، تا اشتباهی در تایید حذف یک پیامک می‌تواند شما را با افسوس مواجه سازد که ای کاش نسخه پشتیبانی از پیامک‌های از دست رفته داشتیم!

نحوه کار:

ابتدا برنامه SMS Backup را نصب کنید


البته مد نظر داشته باشید که امکان تغییر تنظیمات برنامه SMS Backup برای سازگار کردن آن با هر سرور ایمیل IMAP وجود دارد اما از آنجایی که این برنامه برای کار با جی‌میل بهینه شده است به خوبی امکان جستجو، جداسازی و تشخیص گذاشتن ستاره در کنار پیامک‌ها در برنامه وجود دارد.

SMS Backup  امکان دسترسی IMAP به حساب کاربری جی میل شما را می دهد و برای انجام این کار کافی است ابتدا وارد حساب کاربری جی میل خود شوید و به قسمت تنظیمات (Settings) وارد شوید.

به قسمت Forwarding and POP/IMAP رفته و تیک گزینه Enable IMAP را بزنید. حالا به پایین صفحه رفته و گزینه Save Changes را انتخاب کنید. این تنها تنظیمی است که شما باید از طریق حساب کاربری جی‌میل خود انجام دهید.

حالا برنامه SMS Backup را نصب کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 2 مگابايت
نسخه: اندروید
نوع فایل: APK
امتیاز:  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.